Logowanie:

Zapamiętaj mnie:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła ?

Wyslij nowe

Pobieranie premium
Aktualizacja: Dzisiaj 7:15

Pozostało:

MORE REALISTIC BETA MOD FS2017( FS 2017 )

MORE REALISTIC BETA MOD FS2017
Dodał: daniel5524 04-05-2017 11:56 Wyświetleń (727) Komentarzy( 0 )
Ocena 5/5 (2 Głosy)
Pobierz Pobrań:(5)


Autor: Dural
Co jest innego w tej wersji w porównaniu z grą podstawową?
- prowadzisz sprzęt rolniczy, nie udając Grin
- prawdziwe masy pojazdów i zawartości
- opór toczenia (uwzględnia typ uziemienia i kół, szerokość kół i promień koła)
- opór powietrza
- efektywność transmisji
- prawdziwa krzywa momentu obrotowego silnika (nawet jeśli nie jest to przydatne w transmisji CVT, mamy prawidłową prędkość obrotową, jak IRL)
- prawdziwe przyspieszenie (nie uruchamia się więcej uruchomienia rakiety)
- nowa transmisja CVT, która zarządza obrotami silnika zgodnie z zapotrzebowaniem na moc (mniejsza moc = mniej obrotów na minutę, wymagany hamulec silnika = więcej obrotów na minutę)
- nie więcej "klej" opony więcej niż 2 razy więcej niż oczekiwaliśmy IRL (w grze podstawowej z ciągnikiem 5T można spodziewać się większej siły pociągowej jako ciągnika IRL 10T ... jeśli nie więcej)
- dwoje, ciężar, szeroka opona mają teraz większą częstotliwość w grach (na przykład: większa opona = lepiej w polu, ale nie w drodze)
- musisz wybrać "ostrożnie" zestaw narzędzi / ciągnika (zwłaszcza, jeśli masz "niechlujne" pola)
- realistyczne zużycie paliwa w oparciu o dostarczoną moc (i obr / min, przy której dostarczana jest moc) (gra podstawowa = paliwo zależy tylko od "rpm" = zużywa się więcej paliwa na drodze, pusta, z pełną prędkością niż w polu z bigcultivatorem )
- moc silnika jest teraz przydatna w połączeniu (nie więcej "inteligentnych", aby używać większego nagłówka na mniejszym sprzęcie). Im mniejsza wydajność, tym łatwiej jest kombajn (limity są ustawiane przez kombajn "max capacity", ograniczenie prędkości nagłówka i moc silnika)
- podczas rozładunku kombajn też korzysta z zasilania!
- rzeczywistą siłę hamowania przyłożoną do prawidłowych kół (nie więcej łączy hamowanie ze wszystkimi kołami jak samochód)
- bądź ostrożny: jak IRL, nie ufaj tym, co jest napisane na masce ciągnika (np. A nh T6.160 nie jest na tym samym poziomie, co traktor "160 KM"),
- dość realistyczna poślizgna opona (musiałam ustępować, aby uzyskać to jedno, a zatem pojazdy mogą się przesuwać lekko poprzecznie). Moc pociągowa jest określona przez wzdłużną i boczną charakterystykę opony. Jest to ograniczenie silnik gry)
- zrównoważenie plonów i plonów owoców (ziemniaki i buraki są bardziej satysfakcjonujące, nie ma większych plonów jęczmienia niż kukurydza, ... modyfikacja uwzględnia rzeczywiste dane + potrzebne urządzenia + wymagana ręczna / zautomatyzowana praca, potrzebne nasiona i napełnianie Czas, czas stracił opróżnianie zboża i karting produktu)
- Bliższe rzeczywistych danych dotyczących gęstości siewu (mniej litra nasion potrzebnych do sadzenia jednego hektara rzepaku niż jeden hektar pszenicy)
- pojazdy z napędem podstawowym powinny mieć lepsze możliwości "off road" niż w grze podstawowej (zwłaszcza w przypadku szerszego sprzętu = kombajn zbożowy lub ciągników o szerokim zastosowaniu) -> rozszerzone użycie "
- Nieskończona siła hamowania silnikiem (nie można "przekroczyć prędkości" silnika z grą podstawową) -> z "mr", transmisja i silnik będą próbowały utrzymać pojazd, ale podobnie jak IRL, jeśli nie Używaj hamulców, musisz jechać na niskim biegu, aby uniknąć wypadku
- rzeczywistą masę i rozkład wagi dla przekształconych pojazdów bazowych
Dla tych, którzy kochają figurki, można znaleźć 3 pliki z podfolderu "data" w folderze MoreRealistic mod:
- "fillTypes.xml" = zastępuje gęstości i ceny "fillTypes"
- "fruitTypes.xml" = wydajność zastępująca, użycie nasion, ciągnięcie
- "TyresFrictionAndRrTable.xml" = funkcja tarcia i oporu toczenia opony
Zapomniałem powiedzieć: nie ma więcej "mr vehicle pack" i "genuine map" do pobrania. Wszystko osadzone w ciągu 1 zip i przeważnie skrypt / xml, więc w tej chwili jest nieco lekkie (mniej niż 1 MB)
Powinien być "MP Ready", nawet jeśli tak naprawdę nie testowałem Roll Eyes
Uwaga: można grać "mr" bez samochodu "mr", ale:
- masz prawdziwe maski wypełniające, grając w "mr", a więc "nie mr" pojazdy mogą nie docenić tego
- zamontowanie ciągnika "not mr" przy użyciu narzędzia "mr" = może być trudniejsze dla ciągnika, ale ponieważ jest zbyt mocno obciążone, powinno obsługiwać je z mniejszą prędkością niż w przypadku wersji "nie mr"
- zamontowanie ciągnika "mr" z narzędziem "nie mr" = to powinno być ok, ale ciągnik "mr" mógłby być napędzany przez narzędzie (ponieważ pojazdy "nie mr" mają całkowicie nieoryginalne tarcie naziemne)
Uwaga 2: Nie jestem odpowiedzialny, jeśli twój komputer eksploduje przy użyciu mod (nie powinien, ale ... mimo to "mr" nie bałagan z plikiem savegame, więc nie powinieneś stracić gry)
Uwaga 3: dla tych, którzy kochają figury 2: możesz użyć komendy "debug" w konsoli podczas gry (tylko podczas gry sam lub po stronie serwera), aby uzyskać wiele informacji o traktorze (zużycie paliwa, moc, poślizg, Mas, itd.)


Komentarze widoczne tylko dla zalogowanych







Użytkowników online: 15
( 0 Zalogowanych, 15 Gości )

Zalogowani Użytkownicy: Brak

Legenda:    Administrator    Moderator    VIP
Najwięcej użytkowników 218 było obecnych 12-09-2012 17:55 Twoje ip: 54.161.73.123
Chmurka tagów
axion belarus beta big bizon case cat claas deere deutz dirty dominator edit edition fendt ferguson fiat fixed fliegl fortschritt holland ifa jaguar john kamaz krone lemken lexion man map massey mod modpack mtz multiplane new old pack reflective scania tms trailer tur turbo ursus valtra vario washable xerion zetor